کفی سه بعدی خودرو برای حمل بار
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

فارغ از کفپوشی که برای حمل بار انتخاب می‌کنید، گاهی اوقات شما نیاز به ثابت نگه داشتن اقلام مختلف در محل خود دارید. کفی سه بعدی فابریک با قرار گیری در کف خودروی شما این کار را با چهار بلوک ساده L شکل و ساخته شده از پلاستیک انجام می‌دهد. هنگامی که این کفی‌ها در زیر پایه‌های اشیای موجود در صندوق عقب شما قرار می‌گیرند، به لطف وجود یک لایه پلاستیکی و شکل برش آنها که هماهنگ با کف خودروی شما است در محل خود ثابت می‌شوند.

به جای استفاده از چسب و یا نوار چسب یا قلاب‌های نگهدارنده برای کفی خودرو بافت چسبنده این بلوک‌های L شکل اصطکاک کافی را ایجاد می‌کنند تا اشیاء را در جای خود، در روی کفی سه بعدی ساخته شده از لاستیک مصنوعی یا موکت نگه دارند. از آنها برای نگهداری کیسه‌های مواد غذایی ساده یا هنگام حمل یک تلویزیون سنگین نیز می‌توانید استفاده کنید. شما این کفی‌های سه بعدی را در قسمت گزینه‌های محصولات کفپوش اسمارت آپشن پیدا خواهید کرد؛ یا آنها را می‌توانید به طور جداگانه با کلیک در قسمت فروشگاه اسمارت آپشن خریداری کنید چرا که آنها می‌توانند بر روی تمامی سطوح استفاده شوند.

 

Car flooring

 

حمل بار و تمیزکاری کفی سه بعدی اسمارت آپشن

 

بعد از بارگیری و حمل بار هنگامیکه به تمیزکاری آوارهای موجود در صندوق عقب خود نیاز دارید، براحتی می توانید از روی این کفی سه بعدی فابریک تمامی مواد بجامانده و هرگونه کثیفی را تمیز کنید و نیازی به مواد مخصوص و ابزار خاصی نیست. این کفی سه بعدی به گونه‌ای ساخته شده که کثیفی را بخود نمی‌گیرد و با پوشش دادن تمامی سطح مانع نفوذ گرد و غبار به زیر این کفی‌ها خواهند شد. این کفی سه بعدی به گونه‌ای است که در صورتی هم که مواد مرطوب را هم روی آنها بگذارید رطوبت به زیر آنها نفوذ نخواهد کرد و از کف خودروی شما محافظت کامل خواهد کرد.

مطمئنا گزینه بسیار زیادی به هنگام خرید کفپوش‌ها و کفی سه بعدی فابریک محافظ وجود خواهند داشت. شاید ارزش مورد را داشته باشد که اگر از ماشین یا وانت خود برای حمل لوازم و تجهیزات (در مواردی کثیف) در صندوق عقب یا قسمت بار وانت استفاده می‌کنید، باید از وسیله نقلیه خود محافظت کنید تا بتوانید ارزش آن را در بازار خودرو حفظ کنید. مقداری از وقت خود را صرف کنید و به بررسی گزینه‌های مختلف بپردازید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. مثل همیشه، ما برای پاسخگویی به هر گونه سؤال شما از طریق تلفن به صورت تمام وقت در دسترس هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید.





:: برچسب‌ها: کفی سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: